Primörer och Kaiser-papper / Petra

Fick ett underbart kit den här månaden med härliga papper från Kaiser Craft! Färgsättningen på dessa papper är helt underbar och passar väldigt fint ihop med hösttemat.
Som synes har jag siktat in mig på matdelen av detta HÖSTIGA BILDER, MAT OCH DRYCK-tema.

Jag vill på förhand be om ursäkt för att inte allt av det som jag har med på LO'n finns i butiken. Detta pga den pågående rean, som gör att mycket utav det jag visar upp redan är slutsålt. Ni får ta det som ren inspiration istället.



Cardstock: Bazzil, grön (fast ser grå ut på bild, ber om ursäkt för det)
Papper: Kaiser Craft (Det finns andra papper i samma serie som är underbara! Se här: 1, 2, 3, 4, 5 och 6)
Dekoration: Sammetsband Grönt, Making Memories Crystal Brads och Basic Grey Gnuggisar
Text: QK Studio Classic, stansat i White Silhouette Adhesive Vinyl Brown

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0