Månadens tema är Titlar&Journaling! / Ulrika

Först måste jag ju säga HEJ! Jag är tillbaka!! Den andra september födde jag en liten son som fått namnet Viggo! Han är en fantastisk och snäll liten kille! Vi har väntat i 12 år på detta lilla mirakel! Nu kommer scrappandet att bli ÄNNU roligare! Jag kunde inte hålla mig borta från de andra underbara tjejerna hos Papp&Scrap längre nu! Ser fram emot att jobba med Petra, Maria och Rosario! Så här är jag, full av pysselkraft!

Den här månaden ska vi ägna oss åt journaling och titlar! Att berätta en historia till bilden man scrappar är jättekul men ibland svårt tycker jag. Vi kommer visa olika sätt att få in journaling på din layout. Även titeln på din layout kan se ut på massor av olika sätt. Vi kommer att försöka inspirera så mycket vi kan. November kommer att bjuda på tävlingar, demonstrationer och massor av layouter!! Ni hänger väl med?!

Min första layout handlar såklart om min lilla Viggo! Fotot är taget från "min" vinkel, detta ser jag som mamma! Jag har blandat utstansade bokstäver med dator font som jag klippt ut i rutor. Min journaling har jag skrivit i en stämplad "spot". De underbara papperna från Kaiser passar även de till titeln om min stjärna! Dessa papper är dubbelsidiga vilket ger massor av olika kombinations möjligheter! Missa dem inte i shoppen!

                                            

Cardstock: Bazzil
Mönstrade papper: Kaiser Squadron Admiral, Squadron Sergeant och Squadron Commander.
Dekorationer: Stämpel IB See Ds Majestic Reverie, Color Box Pigment
Text: QK Diesel och dator font.

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Många kramar Ullis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0