Journaling och rubrik går ihop / Petra

Här kommer min första LO den här månden, på temat Titlar & Journaling. På denna LO har jag lyckats få titeln och texten att gå ihop, dvs titeln är första orden i den första meningen. "2 ringar av guld glänser på mitt vänstra ringfinger" osv.
Väldigt stilrena papper från Kaiser har jag använt, vilket jag tyckte passade till mina ringar.



Cardstock: Bazzil, svart
Papper: Kaiser Craft: To Have & To Hold - Eternity (dubbelsidigt, använt båda sidorna)
Dekoration: Chipboard, RicRac, Svarta Bling Hjärtan, Fluid Chalk Charcoal och Stickles Svart
Text: Dymo, stämplat och QK Maddie Anne Classic

Har du några frågor eller funderingar kring det jag har skapat, maila mig på [email protected]

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så snygg och vilket fint foto!

2008-11-04 @ 17:24:22
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0