Gäst-DT: Anna - Nasse!!! / Petra

Vi har en gästdesigner i november månad som heter Anna, mer känd som Nasse på forum. Texten som följer nedan är Anna's egna ord:

Här kommer mina bidrag för november månad. På min Bon Voyage lo har jag använt papper från KAISERscrapbook från serien old world: wind rose + meridian samt cardstock. Jag har rivit några hål i papperet samt dragit med en sax på kanterna för att få en lite sliten look. Fina s.e.i alphabet stickers jolie chocolat. Har satt fast ett papper bakom vissa bokstäver så de ska "poppa upp" lite mer. Satinband och vacker svart spets samt silvrig ring fanns med i paketet som jag har använt. Den lilla tyg blomman är privat. Mina journaling klumelurer har jag ritat på fri hand och klippt ut, dragit lite med saxen samt torra chalk. Tyvärr så syns texten dåligt då min penna la av mitt i skrivandet.





Cardstock: Bazzil
Papper: Kaiser Old World - Wind Rose och Meridian
Dekoration: Satinband, Spets, Charm
Text: S.E.I Alphabet Stickers Jolie Chocolat

Skulle aldrig tro att jag skulle använda mörkt brunt på en bebis lo :) Det fina bling papperet fick bli min bas. Jag använde ett annat papper som mall för att få det jämnt runt och klippte ut. Piffade till det ytterligare med att trycka ut hål som jag gjorde dels med min silent setter och hålslagaren ;) Stjärnan är utskärd med silhouetten, vingarna tillklippta. Det gula papperet är handgjort av gamla spillbitar faktiskt. Det syns kanske dåligt men emellan de två bilderna har jag satt fast det vackra spetsbandet och runt bibisen rhinestones från Kaiser. Vingarna och textremsorna har jag dekorerat med det överflödiga utstansade som blev kvar av allt hålande runt papperet.



Cardstock: Bazzil
Papper: Bazzil Bling
Dekoration: Spets, Kaiser Rhinestones
Text: QK Journal Grande

Ett kort blev det också av spillbitarna.





Tack snälla Anna för att du ville vara med oss en månad och förgyllde vår blogg med dina vackra alster!!

Har du några frågor om det Anna har skapat, maila oss på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0