Vinnarna i skisstävlingen!!

Först måste vi tacka för alla fantastiska bidrag vi fått in!!! Det har varit oerhört svårt att välja ut vinnare, ni är så bra!!! Jag (Ullis) vill även tacka för alla fina ord om min skiss. Tack!!!

Vinnaren blev Veronika! Grattis! Du har skapat ett färgstarkt, romantiskt och personligt bidrag! Du har tolkat skissen på ett intressant sätt! Helt enkelt ett suveränt bidrag!

Andra platsen kniper Tesa med sitt underbart blommiga alster i vackra färger! Grattis!

På tredje plats kommer Mette med sitt alster med många fina detlajer att vila ögonen på! Grattis!



Vänligen maila Rosario ([email protected]) din adress, så att hon vet var hon ska skicka ditt pris.

Än en gång TACK för alla fantsatiska alster!!!     / Kram Ullis

Kommentarer
Postat av: Veronica (leia)

Tjohooo!!!

Vad glad jag blir =) Tusen tack!

2008-06-17 @ 23:17:08
Postat av: Mette

Jippie vad kul!

Tack snälla! :)



Kram

Mette

2008-06-18 @ 08:47:08
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Ella

Hallo!



tack för svaret :-D

Alltid lär mig något nytt...Nej jag vet men passade på att fråga det när jag ändå frågade ;-)

Så svårt att veta vart man skall lära sig allt man vill kunna om detta underbara intresse....Så detta med alla tävlingar hjälper en verkligen att komma igång å lära sig på "riktigt" Kram

2008-06-18 @ 20:37:17
URL: http://Metrobloggen.se/GuppysMamma
Postat av: Tesa

OJ! Vad glad jag blir!!! Tack så jättemycket, och många tack för den fina skissen!!!



Ha en riktigt härlig midsommar!!!

2008-06-20 @ 06:10:12
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0