Gäst Designer

Den här månaden har Caroline varit gästdesigner för Papp & Scrap och nedan följer hennes alster och även den text hon själv skrivit till.

Caroline berättar:
Mitt tema blev bröllop och direkt när jag såg sakerna i mitt paket visste jag vad jag ville göra. Min man och jag gifte oss på en båt utanför Helsingborgs kust för snart tre år sedan. Jag valde att göra två LO:s med samma foto, ett i färg och ett i svart vitt. Fotot är taget på båten då min man tar emot mig och hjälper mig ombord. De utvalda pappren och dekorationerna passade perfekt för att förmedla känslan från just det ögonblicket. Det blev till och med lite papper över till ett studentkort.



Cardstock: Bazzil
Papper: Tinkering Inc Provincial Fare Haviland och Provincial Fare Beaconhill
Dekoration: Jolee´s by You Bridal vail, Prima blommor, Pärlfloss, Vit spets, Bling, Fluid chalk Chestnut roan
Text: QK Journal Grande



Cardstock:
Bazzil
Papper: Provincial Fare Stafford Shire
Dekoration: Bazzil Paper Flower French Vanilla, Jolee´s by You Bridal flower, Ribbon Charms, Bling, Vit spets, Pärlfloss, Fluid Chalk Chestnut Roan 
Text: QK Journal Grande



Cardstock:
Bazzil
Papper: Provincial Fare Beacon Hill
Dekoration: Prima blommor, Pärlor från Kaiser kraft, Fluid Chalk Chestnut Roan 
Text: QK Katie Classic och Venus


Tack Caroline för din medverkan denna månad! Och tack för den härliga inspirationen!!

För eventuella frågor om det Caroline skapat, maila på [email protected]

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0