Decembermys /Maria

December och julstämningen har redan smygit sig in i vårt hus! Jag älskar julen och allt som hör där till och tycker det är extra mysigt att scrappa bilder med julanknytning kring jul.

Här har jag scrappat ett foto från december förra året med hjälp av de härliga julpapperna från Kaiser. De är tvåsidiga och lätta att kombinera med härligt juliga mönster och färger.
Blommorna från Reprint är så läcka att dekorera med i lager på lager, här har jag dessutom fäst min stora blomma med 3D-kuddar på layouten för att få till mer struktur.
Bilder som denna tycker jag talar för sig själv så här kände jag att det räckte med rubrik och lite kort text. Datum har jag skrivit på baksidan, jag gör ofta så när jag inte vet hur jag ska lägga till information snyggt på framsidan.




Cardstock: Reprint McIntosh
Papper: Kaiser pear tree Nightingale, båda sidor
Dekorationer: Blommor från Reprint  bruna och gröna , knappar YouDo, röd spets, 3d-kuddar och fluid chalk green.
Text: SEIstickers och dymo.

Har du några frågor om min layout får du gärna maila mig på [email protected].

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0