Jag har liftat Ewonne!



Denna månad är det ju tema liftning. Det är ett perfekt sätt att bli inspirerad på! Man kan lifta bara lite, någon färg, text eller upplägg. Sedan kan man lifta rubbet då kallas det CASE, copy and steel everything. Detta brukar jag dock aldrig göra själv. Oftast inspireras jag av en lo och gör den till min egen.
Jag har här valt att lifta Ewonne! Ewonne är en fantastisk scrappare och en stor inspirations källa för mig! Här är hennes vackra lo om sin dotter!


Och här kommer min tolkning med vackra papper från Prima! Upplägg, foto, pappersplacering och dekorationer på ungefär samma ställen. Denna handlar även den om en liten tjej, jag!


Mönstrat papper: Prima- Angelique Angel breathe, Angelique angel kisses, Angelique cherub
Cardstock: brun, ljusgrön
Dekorationer: nyckel, fjäril, BK löv, BK blomma, BK swirl, pärlfloss, stickles, chalk, lacing brads

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Kram från Ullis

Kommentarer
Postat av: JezzzA

OJ!!! SÅÅÅ fina Lo:s du gör!!

2008-08-05 @ 21:12:26
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0