Jag har liftat Carina!

Min nästa lift kommer här. Nu har jag valt en annan härlig scrappare nämligen Carina! Hos Carina hämtar jag mycket inspiration! Hon scrappar färgstarkt med mycket fina egengjorda ramar och dekorationer! Här är hennes kanonfina lo som jag liftat!


Här är min tolkning med härliga papper från Prima! Jag har inspirerats av texten, ramarna och upplägget. Jag har tagit upp färger från fotot och färglagt ramen med rosa och blå och har även ritat lite extra prickar här och var.


Mönstrat papper: Prima- Paintables papper Amaretto, Angelique heavenlies
Cardstock: vit, crinkle ljusblå
Dekorationer: Fjäril, Chipboard swirl, Liquid pearls, Pärlfloss, Promarker pennor, Akrylfärg, liten och stor retro flower.
Text: BK Licorice stick

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Kram från Ullis




Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg blogg ni har fått här!! Och Ullis, du är grym :)

2008-08-11 @ 12:08:15
URL: http://joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0