Vinnaren i snabbtävlingen / Petra

Efter att ha tagi äldsta dottern till hjälp, har jag nu genom utlottning fått fram den av er som vunnit snabbtävlingen. Vinnaren är...........................................................................

LAISAN!! Grattis så mycket!!! Maila din adress till Rosario, så skickar hon ditt pris. [email protected]

Tack alla, för era fantastiska tankar och idéer, de kommer verkligen att hjälpa oss i arbetet med bloggen framöver.

Glöm nu inte att det snart är en ny månad. Den 1:a oktober presenterar vi både ett nytt tema och en ny tävlingen, som jag lovar blir en skiss den här gången. Välkomna då.

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Laisan

Jipppppi!!! Vad glad jag blev när jag tittade in här! Så kul att just mitt namn blev draget! Tusen tack!

2008-09-28 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0