DT-layout med Creative imaginations - Maria

Jag har skapat min första DT-layout för Papp och scrap och vilken utmaning, att scrappa utan foton!
Jag har funderat massor på vad jag skulle göra men så damp kitet ner här med bland annat de underbara papperna från Creative imaginations och bladen från Prima och jag visste direkt att jag ville scrappa om hur mycket jag gillar hösten.
Jag ritade ett träd på frihand och klippte ut och sedan chalkade jag löven för att få lite höstkänsla. Titeln är också handritad och utklippt, det prickiga, vackra pappret heter Lucky - paper blue dot och baksidan är härligt blommig, ni kan se det sticka fram bakom journalingpappret.
En nameplate och det vackra bandet tillsammans med blomman fick hjälpa till att få fram den rätta stämningen.









Cardstock: Bazzil Pinecone
Papper: Creative imaginations Spirit - notebook paper Dark neutral, Lucky - paper blue dot, Lucky - paper floral Brown
Dekorationer: Prima artful leaves, blommor från YouDo, organzaband, beslag, bokstavsstämplar från Artemio, fluid chalk
Text: Zigwriter, brun

Har du några frågor om layouten är du välkommen att maila mig på [email protected]

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0