Månadens tema - SCRAPPA UTAN FOTO

Jaha, så var det redan dags för 1 september. Otroligt så fort tiden går. Som vanligt betyder en ny månad också att vi har ett nytt tema, vilket denna gång är SCRAPPA UTAN FOTO eller SCRAPPA UTAN STÄMPEL om man är kortmakare.

Att scrappa utan foto kändes verkligen inte som ett lätt tema för mig, eftersom det alltid är fotona som styr mina LO's. Den här gången fick jag tänka tvärtom.
Det blev en LO som handlar om mitt smeknamn på mina barn. Eftersom det är texten som ska vara i fokus, ville jag på något sätt förhöja den och då kom jag på att skapa en stor tag som jag dekorerade med gnuggisar. Underbara papper från 7 gypsies hjälper till att skapa helheten.



Cardstock: Bazzil Orange Peel Olive
Papper: 7 gypsies Nottinghill -- Kensal och Victoria
Dekoration: Prima Artful Leaves, Blommor från YouDo, Änglavingar, gnuggisar från Heidi Grace och stickles
Text: Handskrivet med ZigJournal&Title penna (brun)

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0