Min andra LO i november / Petra

Så fort jag fick dessa Kaiser-papper i min hand, kände jag att det var läge för ett foto i sepia-ton. Färgerna i pappren är så där härligt brun/beige/guldiga. Precis som jag trodde var de som gjorda för sepia. För er som varit här inne ett tag, kanske ni känner igen detta foto. Det är en favorit i repris, men med ny LO runt omkring.
Rubriken var för mig given redan när jag satte mig med fotot. Jag hade en del tankar om hur jag skulle lösa journaling-biten, men bestämde mig till slut för att göra det i ord-form. Med "ord-form" menar jag inte att det är ord som hänger ihop i meningar, utan lösa ord, som talar för sig själv. För att få dessa ord har jag dessutom rotat fram mina gamla magnetstämplar!



Cardstock: Bazzil Bling
Papper: Kaiser To Have & To Hold (ser ut som Forever, men är brun), To Have & To Hold Cherish
Dekoration: Reprint Flower Black & White, Svarta Bling Hjärtan, Vit spets (slut, ger exempel på en annan), Svart spets, Kaiser Designerbrads Ebony & Ivory, Biljett, Fluid Chalk Creamy Brown och Chestnut Roan, Rhinestones Round Black
Text: QK Marissa Mini, stämplat med magnetstämplar

Om du har några frågor kring det jag har skapat, maila mig på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0