Ny månad, nytt tema

1:a maj idag.... Härliga tider framför oss! I maj tänker vi i Papp & Scrap's designteam inspirera er med temat FÄRG OCH FORM.
I den LO jag har gjort dagen till ära, har jag siktat in mig på FORM-delen, jag har blandat några stora former. Jag har dessutom försökt plocka upp några av de färgerna som finns i den tavlan Miranda skapat på fotot.

gjort en tavla

Cardstock: Prism Metallic Pearl (som skimrar)
Papper: Artesian Crinkle, Basic Grey Skinny Jeans, Creative Imagination Spirit
Dekoration: Avec Rubons, Blommor, Rheinstenar, Blommigt band, MiniRickRack, Pärlfloss och Fjäril
Stämpel: IB See D's Note It 
Text: American Crafts Velvet Stickers 

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0