Monokromatiskt

För att fortsätta med FÄRG och FORM temat har jag denna gång skapat en MONOKROMATISK LO. Det betyder att jag håller hela LO'n i samma färgskala, men får använda svart och vitt som komplementfärg.
Jag gillar verkligen Lacen (det pappret som har bokstäver på sig), den ger ett härligt luftigt intryck till LO'n tycker jag.

blåsippan

Cardstock: Prism Polish White
Papper: Basic Grey Wide Tie, Basic Grey Buckle och lace PC Hangman Navy
Dekoration: band, chipboard swirls och stansade blommor (använt crinkle papper)
Text: Dymoremsa

Dagens tips: Använd mer 3D kuddar på dina LO'sar!

närblid blåsippan

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0