Minidemo av självhäftande cardstock

Idag skulle jag vilja lyfta fram ett material som är kanonbra, nämligen den självhäftande cardstocken! Jag måste erkänna att ibland är jag lite lat och vill att mitt skapande ska går fort och smidigt! Att då kunna stansa ut titeln eller en dekoration och bara klistra dit direkt är perfekt!
Jag tänkte visa lite vad jag gjort med den självhäftande cardstocken.

image402

Här har jag använt gul och orange cardstock. QK Winebladen och de små blommorna i orange.

image403

Här har jag klippt ut en lagom stor bit och använder min QK revolution maskin.

image404

Den färdiga bokstaven men jag har ett kanonbra tips till!

image405

Spara spillet! Jättesnyggt att använda också!

Om du ska iväg på träff är detta perfekt. Om du redan vet vilken titel du vill ha kan du stansa bokstäverna hemma. Du får som små stickersblad! Bara att pilla bort när det är dax!

image406

Den själhäftande cardstocken finns i många härliga färger!

image407

Du hittar den här i webshoppen!

Ha det gott! Kram från Ullis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0