Gäst DT

Maj månads gästdesigner är Helena Påhlsson! Nedan följer hennes två alster.

En Lo i liggande letter format till min BOM som handlar om hur kul jag tycker det är att fota med min nya kamera.

våren

Cardstock: Bazzil
Papper: Chatterbox Woods Floral
Dekoration: Journalingruta, band, blomma, knapp
Text:

En Lo i 12*12 där min son Elias plockar vitsippor i skogen.

eliasvitsippor

Cardstock: Bazzil
Papper: Chatterbox Chocolate Woods och Woods Branches
Dekoration: Blommor, brads, journalingcirkel
Text: QK Studio Classic

Tack för samarbetet ! / Helena Påhlsson

Och tack själv, Helena, för att du ville vara med att förgylla vår blogg!

För eventuella frågor om vad Helena skapat, maila på [email protected]

/ Inlägget fixat av Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0