Chatterbox

Var så klart tvungen att göra en LO om min andra katt också: Sandy. Om Michelle (som jag hade på min förra LO, med Kattlådan) är en fin dam, så är Sandy en pojkflicka, dessutom världens klumpigaste sån.

Dessa Chatterbox-pappren, precis som jag tror att jag redan skrivit en gång förut, är helt underbara! Älskar färgerna och det fräscha i dem.

söta Sandy

MIna papper räckte även till ett kort och eftersom jag inte är kortmakare, får ni ha överseende med enkelheten....
Tycker ni det ser skumt ut vid kanterna, så är det för att jag har använt ett scalloped papper som bas.

kort

Cardstock: Bazzil och Scalloped
Papper: Chatterbox Foyer Dots och Foyer Stripes
Dekoration: Overlay, Band på LO, Band på Kort, Chalk och självhäftande cardstock
Text: American Crafts Velvet Stickers
Stämpeln kommer från Panduro

Dagens tips: Använd dina Overlays på ett annorlunda sätt.

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0