Nu tar jag över!


Hej på er! Härligt med sommar, tycker ni inte! Jag njuter i fulla drag, även om inte vädret är tipptopp alla dagar.
Det är min tur att ta över "sommarpasset" och jag tänker börja med att visa en LO. Det kommer att komma ännu en LO under mitt pass och även en minidemonstration om öljetter. Dessutom kommer jag att presentera vinnaren i lotteriet, som det inte är för sent att deltaga i (se 3 inlägg längre ner)
Men först kommer min första LO för juli månad.



Cardstock: Bazzil
Papper: Maja Design Carina 3 och Carina 4
Dekoration: Pärlfloss, Blommor, Knappar, Smycke, Journalingruta, Band och Häftklamrar
Text: Stickers från EK Success, QK Blossom Grande (stansat i foam)

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0