Gosedjur



Hej bloggläsare i sommarvärmen!
Nu är det jag (Lisa) som ska visa mina alster samt en minidemo. Jag har gjort två LO och min minidemo kommer att handla om rub-ons (gnuggisar).
Sedan kommer jag att sluta som DT hos Papp och Scrap. Efter en del funderingar har jag valt att säga upp mig som DT. Detta beror på att jag till slut såg mina uppdrag som måsten, i stället för roliga utmaningar.

Här kommer min första LO, som är skapad av underbara papper från Maja Design:


Bilden föreställer min son Gustav, som gosar med sina gosedjur; en kossa och en giraff. Dessa är fortfarande stora favoriter :-)

Cardstock: brunt
Papper: Maja Design Carina 1 och Carina 4
Dekoration: Små blommor, Knappar,
Text: Blossom grande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0