Min första DT-LO; "Älskade guddotter"

"WOW!!" vad det första jag tänkte när jag öppnade mitt första DT-kit. Fullkomligt underbara papper och dekorationer. 

Som ni säkert har förstått har vi Alla Hjärtans Dagtema denna månad på Papp och Scrap. 
Jag valde att göra en LO om min guddotter Lovisa:

 image323

Cardstock:  vit och rosa
Papper:  Lipstick Stripe Glitter Cardstock, Heartbreaker Cardstock
Dekorationer: Blommor floss, filtband, knappar
Text: QK Studio classic, QK Ginger mini

Dagens tips: Använd vit penna för att ljusa upp fotografiet

Om du har några frågor om denna lo kan du maila mig på [email protected]

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så fint :D

2008-02-05 @ 13:52:48
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: ciiccii

Underbart sött!

2008-02-06 @ 12:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0