Minidemo - Album av papperspåsar/paperbagbooks




Jag har valt att göra mitt album i papperspåsar och med Bind in allt.
Påsarna är 16x23 cm och jag har vikt dom i mitten, chalkat och gjort hål med bind in allt.


Jag har tagit cardstock som grund, och jobbar på den.
När jag är nöjd med sidan sätter jag fast den på sidan. Den ska jag har som bakgrund och där ska jag jobba på sedan.


Sedan väljer jag framsidan och sätter fast.


När jag är nöjd med allt sätter jag ihop allt.



Nu är jag klar med mitt album, som jag ännu inte vet vad jag ska ha till.

Här här det ett annat album fast helt färgdigt med ordspråk.




I det här albumet har jag använt mönstrade papper och jobbat direkt på den och satt fast den i mitt album,
sedan har jag knytit en massa band i spiralen.
När man satt ihop sitt album så finns fickorna kvar, där har jag satt in tags med band.

Hoppas ni får nytta och nöje av min demo, undrar ni någonting maila mig.
Rosario



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0