Jag har gjort några kort

Här kommer några kort som jag skapat av de härliga papperna jag fick i mitt kit. Alla är skapade utan motivstämplar och ett är i tekniken Irisfolding. Lite pillrigt men lätt att göra.

image383

Cardstock: orange och självhäftande
Möntrat papper: Die cut printed cardstock
Dekortationer: ric-rac band och Chipboard

image384

Cardstock: orange och självhäftande
Mönstrat papper: Die cut printed cardstock
Dekorationer: Blommor, journaling card, QK wine , photocorner och flower doo das
Text: QK Katie classic

image385

Cardstock: lila och svart
Möntrat papper: DaisyD

Dagens tips: Använd svart penna för att förstärka former och detaljer!

Om du har några frågor kan du maila mig på [email protected]

Kram Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0