Mini album 6x6

Här har jag själv gjort album pärmen och satt på en nalle med en shaker på i form av hjärta.
shaker är inte svåra att göra, men behöver:
 OH (overhead) -film (OBS! sådan som tål att köras i kopieringsmaskin- det klarar klister bättre och dessutom kan man även embossa "fönstret"), dubbelhäftande tjock tejp på rulle och klister.
jag skär ut mitt motiv i förgrundspapper, och limmar fast OH papper, lägger tjejpen runt om motiven, fyller på med skak materialet och sedan lägger det papper som ska används som bakgrund.

image171

Jag försökte mig på en bildbeskrivning.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Åååå..vad gulligt! =) Helt underbart album!

2007-09-08 @ 21:00:01
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0