** Lekfullt minialbum **

Rosario skickade hem ett stort paket fyllt med underbara papper och dekorationer! Papprena som jag valde att använda till mitt minialbum är designade av ingen mindre än svenskbrasilianska LUCY. Känns extra skoj tycker jag att scrappa med "svenska" papper. Allt material i minialbumet finns i Papp&Scraps shop. (Med undantag av stämplarna) Hoppas du blir inspirerad att göra ett minialbum!

Framsidan
image208



image209


image210


image211


image212


image213


image214

..och så var det baksidan här då!
Ha det gott och passa på att scrappa nu, när höstmörket börjar komma närmare om kvällarna:-)

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej hallo?
Sitter här och småfryser men har nu fixat mig lite hett te. Samlar lite inspiration av dina alster medans jag får lite värme i kroppen.
Ha det gott

2007-09-24 @ 10:20:46
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0