Gäst DT

Hej! Jag heter Petra Unné Karlsson (petraunne) och har fått den stora äran att vara gästdesigner åt Rosario under hösten.
Jag har hållit på med scrapbooking sen i februari 2006, men som ganska många andra scrappare har pyssel funnits i mitt liv på ett eller annat sätt, så länge jag kan minnas. Scrapbooking passar mig dock som handen i handsken, eftersom jag känner ett behov av att det jag pysslar ska ha en mening (jag sitter inte mitt i sommaren och gör garntomtar bara för att jag ska pyssla ;) ).
När jag började scrappa var det alltid fotot som styrde, min känsla för ett foto som var det viktgaste. Nu har det mer och mer övergått till att jag även vill berätta specifika händelser i mitt liv och då spelar fotona inte alls lika stor roll.
Jag är inne i en period där jag ofta använder singelfoton, vilket syns här nedan.
Har valt ut 3 LO's som jag är nöjd med. Tycker också att de speglar min scrapstil bra. Är ganska minimalistisk i mitt scrappande. Eftersom jag har tre tjejer, blir det mycket barn på mina LO's, men emellanåt slinker det med något annat foto.

gammal


Älskade unge


i väntan på vår


Hoppas att ni ska finna inspiration i det jag gör!!

Kommentarer
Postat av: Tin

Jätte fina LOs som du skapat!!!
Ska bli roligt att se vad du kommer att visa här!
Du har en jättefin stil! :)

2007-09-15 @ 22:16:42
Postat av: Petra

Tack så mycket! Det värmer hela hjärtat.

2007-09-17 @ 08:50:27
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Cattis

Åh...dom är underbara!

2007-09-17 @ 21:29:31
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0