TESTAT: Tacky PVA Glue från Glue Dots.

Klicka för att visa större bild...
Fick en flaska av Rosario att testa i september, så jag har nästan haft den i ett halvår. Jag var lite skeptisk, eftersom jag tyckt att jag klarade mig bra med vanliga gluedots. Jag hade en flaska ScrappyGlue hemma, som jag inte var speciellt nöjd med, så det var med viss tvekan jag började använda den.
 

Nu har det gått 5 månader och jag har använt den FLITIGT!! Jag ÄLSKAR detta lim och kommer aldrig att kunna vara utan den igen! Några gluedots har jag överhuvudtaget inte använt sen jag började använda detta lim.

Det fäster riktigt bra på ALLA material! Dessutom är det väldigt drygt. På 5 månader har jag bara använt halva flaskan och då har jag använt det varje gång jag scrappar.


Ännu ett stort plus är att det inte blir proppar i pipen, dvs något gammalt lim som stoppar utflödet behöver man inte oroa sig för!


Köp detta lim och testa! Jag lovar att du aldrig kommer att använda något annat igen!

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0