Minidemo - häftapparat

Jag antar att de flesta av er har använt en sådan här långt innan ni började scrappa:

image445

Tänkte väl det :-) Nu har dock många scrappare flitigt börjat använda sig av häftapparater i sina skapande av LO, kort ,altered o dyl. Även jag har så smått börjat använda detta "verktyg" när jag scrappar.

Första gången jag testade var när jag gjorde ett födelsedagskort. Här använde jag häftapparaten dels för att sätta fast "biljetten" och dels för att sätta fast zickzack-bandet:

image446

Sedan testade jag även att använda det på en LO. Nu blev det lite svårare, med tanke på att LOsarna är av större format. På LOn använde jag häftapparaten för att dekorera på overlayen uppe till höger. Jag använde även häftappareten för att få till den "bubbliga" fästningen av det breda bandet under fotografiet:

image448

Så där! Lite tips från mig om hur ni kan använda er av häftapparater i ert scrappande :-)

Kram Lisa.

Kommentarer
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås med oss !

2008-05-23 @ 20:30:14
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0