Min första layout i maj månads tema!

För någon vecka sedan landade att helt underbart kit i min brevlåda!! Oj, vad inspirerad jag blev!! På min första lo har jag valt att jobba med cirklar som får representera min bubblande glädje!!! Jag har klippt ut cirklar ur det mönstrade papperet och låtit det "flyta" ut över andra halvan av lo´n. Har även använt baksidan för att få rött.

image400

Cardstock: svart scalloped och vit
Mönstrat papper: EK success- Art Blanche Christmas Pattern
Dekorationer: fluid chalk-Charcoal, 3d lack, Chipboard från 7 Gypsies, Fotohörn
Text: QK Diesel Classic

Dagens tips: Jag använder ofta både framsidan och baksidan på mönstrade papper när de är dubbelsidiga!

För eventuella frågor om denna lo, maila på [email protected]

Kramar från Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0