Månadens tema forstätter

Denna LO handlar om shetlandsponnyn Baltzar. Min kusin och jag äger honom. Vi köpte honom för 22 år sedan, när han var ett litet föl....Han bor på vår släktings gård med bland annat två "hästvänner". Där njuter han av livet och den underbara skånska luften. På bilderna ser ni även min kusin och hennes son.

image346

Cardstock: Ljusblå
Papper: Woods Fern, Chatterbox Floyer Floral, Chatterbox Light Foyer
Dekorationer: journalingcirkel, Super-Fabulous Journaling Notepad, Metall Photo corners White
Text: Thickers Chipboard Stickers - Gift Box White

Dagens tips: Sätt thickers på cardstockbitar och placera ut på önskat ställe!
För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0