Dt lo om Molle!

Mitt lilla yrväder Molle har hunnit bli drygt 7 månader! Det är roligt att scrappa om hans olika egenheter och upptåg. Molle har ett eget album som är i formatet 6x12. Jag har tänkt att dokumentera hans första år i det albumet.

Jag har jobbat med papper från Chatterbox. Tjocka härliga med nästan lite vinylkänsla i strukturen. Dessutom har jag stansat titel och cirklar i självhäftande cardstock. Kanonbra med färdig limmat!

image347

Cardstock- brun och ljusgrön
Mönstrat papper- Chatterbox- Floral Floyel, Foyer cirkles och Woods stripes
Självhäftande cardstock
Dekorationer- Journaling cirkel, ink, svart penna
Text- QK Diesel classic

Dagens tips: Här har jag rundat hörnen för att de ska följa papper och dekorationernas former.

Om du har några frågor om det jag skapat maila mig på: [email protected]

Ha det gott!  /Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0