Alltid älskat djur!

Djur har alltid spelat en stor roll i mitt liv! Det började redan vid barnsben med marsvin och kaniner. Barndomen och tonårstiden tillbringades i stallet. Så fort jag började jobba köpte jag en egen häst. Senaste åren har det varit hundar som funnits i mitt liv. Cazall som jag fick ha i mitt liv i 10 år är nu en ängla hund och vårat yrväder Molle 7 månader har flyttat in. Visst är det skoj att föreviga minnen om våra djur som ofta är familjemedlemmar!

Min första lo denna månad är skapad med underbar papper från Chatterbox. Jag älskar denna serie som blir så användbar med dubbla sidor! En ny favorit är American Crafts vinyl thickers, ursnygga!

image343

Cardstock
Mönstrat papper
: Chatterbox Folksy big och Dress hearts
Dekorationer: Bling i mönster, svart penna, akrylfärg, Scrappers floss
Text: Thickers Vinyl- Sprinkles white

Dagens tips: Våga dekorera på dina foton!

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

/Kram Ullis


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söta:D

2008-03-03 @ 19:57:26
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: ciiccii

Vilken härlig kontrast mellan stor och liten. Fin LO.

2008-03-03 @ 21:23:52
URL: http://ciicciiha.blogg.se
Postat av: Maria S

Underbara!!
Jag är med och tävlar i månadens tävling... men lyckas inte skriva någon kommentar på det inlägget, så jag skriver en här i stället!!! Jag är väl inte för sent ute!?!? Kl är nu 23.41!!
Ha en fortsatt skön helg!
Mvh Maria S

2008-03-15 @ 23:42:29
URL: http://miasun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0