Mini demo om att maska stämplar!

I min förra demo hoppas jag att jag lyckades inspirera er att köpa lite stämplar! Nu ska jag visa hur man kan bygga upp en scen med sina stämplar. Det kallas för att maska.

Detta behöver du för att börja:

De stämplar du vill använda, en sax som kan klippa smått och post-it lappar.

Du börjar med att stämpla det motiv som ska vara främst i din scen.

Stämpla motivet igen på en post-it lapp. Se till att motivet kommer över klisterremsan!

Sedan är det bara att klippa ut motivet. Ju nogrannare du är desto bättre resultat!

Placera post-it lappen över ditt första stämpel motiv och stämpla nästa över! Var noga så det täcker ordentligt. Det ser ut om mina inte gör det men det är lappen som "fjongar" upp innan jag sätter stämpeln över!

Upprepa samma sak. Klipp ut motivet!


Nu stämplar jag dit lite gräs och blommor!

När du känner dig nöjd drar du bort dina post-it lappar och sim sala bim!!

Det färdiga resultatet! Detta är starkt beroende framkallande och superkul! Nästa månad ska jag visa hur du färglägger ditt motiv med Distresser!

Kram från Ullis!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Grymt snyggt!! Detta har jag ännu inte provat på men det ska jag absolut göra!! Tack för att du visar hur man gör!! :0)

Kramen Kicki

2008-07-05 @ 11:04:29
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Tack för demon, måste definitivt pröva!

2008-07-14 @ 12:23:21
URL: http://nathascrapbook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0