Rusty Pickle

Papp & Scrap hade med sig sin butik till scrapträffen i Linköping i början på februari. Till det hade jag skapat 2 LO's för lift-tävling, som jag tänker visa nu.

tankar som snurrar

2 år

Cardstock: Bazzil + en högblank bit som jag stämplat på: Prism Polish It's a Girl (har använt en liten bit till dymo överst)
Papper: Rusty Pickle, Chocolat Kisses serien: Special DarkHot Fudge, Ganache, Semi Sweet och Fondant.   
Dekoration: Knappar, Blommor, Fotohörn
Text: QK Studio Classic, QK Blossom Grande, dymo och handskrivet.
Stämpel: De små orden som finns stämplade på den översta LO'n och journalingrutan på den andra, är gjorda med en stämpel från See D's

För att läsa om hur den nya stämpeln fungerar (en självhäftande gummistämpel), vänligen ta en titt in i vår Testpanel-blogg 

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0