Min första Dt layout!

För någon vecka sedan damp mitt första Dt kit ner i brevlådan och jag blev jätteglad när jag såg vad det innehöll! Underbara romantiska papper i mjuka fina färger med härliga dekorationer till! Inspirationen flödade! Månadens tema är ju alla hjärtans dag och just denna dag får jag alltid otroliga buketter av min man! Så min första lo handlar just om detta. Blommor är ju både vackra och väldigt romantiskt tycker jag!
På textstripparna står det- Jag har världen bästa man! Han kommer hem med helt otroligt vackra buketter till mig! Jag älskar att få dessa BUKETTER. Denna fick jag på alla hjärtans dag 2007.image322

Cardstock: Mulberry, vit och svart
Papper: Pink tapestry och Pink lace
Dekorationer: band, blommor, knappar, akrylfärg,häftklammer, chalk och plast borders
Text: QK Katie classic och data font Monotype

Dagens tips: Knyt band i knapparna för att skapa en romantisk känsla.

Om du har några frågor om denna lo kan du maila mig på [email protected]

Kram Ullis

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, Ullis, den är underbar! Och så härligt med en så underbar man, romantiskt lagd och allt. Det mest romantiska min man kommit hem med under de senaste åren, är ett nytt minneskort till kameran ;)!
Kram

2008-02-03 @ 22:56:17
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: ciiccii

Men så oerhört vackert.

2008-02-06 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0