Månadens tema forstätter

Min andra DT-LO skapad i underbara, lyxiga papper från DCWV. I vanliga fall, när jag scrappar om min son, brukar det handla om min kärlek till honom. När jag gjorde denna LO vände jag på det, när jag fastnade för M. Melins fina dikt. Jag blev rörd när jag såg den.
Kort och gott; denna LO handlar om Gustavs tacksamhet till mig.

image327

Cardstock:  brun och beige
Papper: Gold Brocade Luxury Cardstock, Brown Panels Luxury Cardstock (klippt till ett stort scallop-hjärta)
Dekorationer: blomma, knapp, floss, filtband
Text: QK Maddie Anne classic

Dagens tips: Använd sephiatonat foto för att ge LOn mer lugn och harmoni

Om du har några frågor om denna lo kan du maila mig på [email protected]

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0