Månadens tema: ALLA HJÄRTANS DAG

Alla hjärtans dag, ett tema om kärlek. När jag tänker på detta tema, tänker jag dock inte på all sorts kärlek. Jag tänker på den Romantiska kärleken, den sortens kärlek som vuxna kan hysa för varandra. Upptäckte genast när jag fick reda på temat, att jag inte alls hade några Romantiska foton på mig och min man. Det har jag helt enkelt fått fixa fram. Kanske något att tänka på: att hamna lite oftare på bild tillsammans. Jag skattar min lyckliga stjärna att jag fick ett stativ i julklapp, för det kom väl till pass (kombinerat med självutlösaren).

Hela februari kommer bloggen att genomsyras av detta tema: ALLA HJÄRTANS DAG.

Texten jag skrivit längst ner till vänster (på en bit cardstock), är en liten dikt jag knåpade ihop när jag gjorde denna LO. Det står:
"Jag ser dig och finner frid
I dina ögon finns en ljus framtid
Du ser mig och jag älskar,
det du strålar ut och har
För jag älskar dig, min man,
som älskar mig som ingen annan kan"
Du & Jag

(Botten försvann i scanningen, den har en likadan svart kant som överst)

Cardstock: Bazzil Bling (svart och grå)
Papper: DCWV Silver Swirls
Dekoration: Knappar, blomma, pärlfloss, rheinstenar (fast silvriga) och band
Text: QK Blossom Grande

Dagens tips: Notera gärna att jag stämplat med en swirl på mina bokstäver, med vit färg.

Missa inte tävlingen nedan, vars skiss också visar tecken på temat ALLA HJÄRTANS DAG!

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]
/ Petra

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken genomläcker layout!

2008-02-01 @ 16:39:32
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Jättevacker Petra!

2008-02-02 @ 07:57:59
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0