Kärlek i luften!

I morgon är det alla hjärtans dag! Denna lo handlar om min stora kärlek, nämligen min man! Jag har valt att använda en fin sångtext för att förklara mina känslor. Jag har även valt att ha en del av journalingen dold. Det finns 2 taggar som man kan dra upp bakom fotot. Ett bra sätt om man inte vill visa allt man skriver.
Dessa papper tycker jag passar jättebra till en lite manligare lo. Grönt och silver känns sobert och ändå romantiskt! Sammetsbanden är underbara och känns lyxiga! För att mjuka upp den lite kantiga layouten har jag doodlat lite i två hörn. Extra lyx genom att sätta dit blingstenar och lite silver liquid pearls prickar.image330
image331

Cardstock: ljusgrön och silver
Papper: DCWV Green wallpaper luxury cardstock
Dekorationer: band, blingstenar,Liquid pearls, chalk
Text: Stickers

Dagens tips: För privat journaling, gör den dold genom tex taggar.
För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]
 
Ha en underbar romantisk alla hjärtans dag!  Kram Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0