Tack alla!!!!

För den tiden vi har varit tillsammans, det har varit en mycket givande resa, men det är dax för mig att gå vidare.
Jag får inte ihop Papp och Scrap med mitt vanliga arbete, familj mm, dygnet har tyvärr bara 24 timmar.

Så jag har beslutat mig för att lägga ner Papp och Scrap.

Jag vill tacka Petra som varit ett stor stöd och hjälp under den senaste tiden, hon har varit en klippa.

Hela DT; ni har gjort ett kanon jobb och ni har verkligen kämpat med att hålla andan uppe den senaste månaden fast ni visste att det var erat sista uppdrag här.

God jul på er alla.

Rosario

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det var verkligen tråkigt att höra, men hoppas du får mer tid nu!! Och tack för ett helt underbart paket, och en superbra blogg och duktiga medlemmar i designteamet! GOD JUL!!!!

2008-12-23 @ 14:27:14
URL: http://www.jagkanskapa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0