Mer vårkänsla

Jag fick härliga papper i mitt senaste DT-kit, som jag tyvärr inte vet vilket märke det är. De har härliga jordnära färger, som jag tycker lämpar sig väl till trädgårdsbilder och växter. "Vårfärger"na syftar till färgerna på blommorna, som jag tycker representerar våren för mig. Så fort nyåret passerat, längtar jag efter färgerna som är på väg.  

vårfärger

Cardstock: Ljusgult
Papper: Mönstrat papper i Brunt, Blått, Gult och Cocoa Crinkle Cardstock
Dekoration: Blommor, band, spets, brads, page pebbles och gnuggisar från Heidi Grace
Text: Handskrivet med en Sakura Glaze penna

Dagens tips! Använd gnuggisar uppe på brads eller i mitten av dina blommor, för att förhöja intrycket av dem.

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0