Clearalbum

Jag fick i uppgift att skapa något altered och bestämde mig för att göra ett clearalbum. Jag har använt mig av skyddskivorna som finns i förpackningen när man köper en hel "tårta" med CD-skivor.

Clearalbum1

Clearalbum2

Clearalbum3

Clearalbum4

Cardstock: Rosa (som en tag på bild 3)
Papper: Basic Grey Sultry Uptown och Fashionable, Making Memories spiral journaling book Flowers Ledger Pastel
Dekoration: Självhäftande band, satinband, Rheinstenar och Blommor
Text: Basic Grey Sultry Alphabet Stickers 

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Pertan

Åh, vad fint och vilken smart idé... Kan komma att kopieras :D

2008-04-29 @ 15:34:30
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0