Aprils tema är PÅSK/VÅR

I dag är det första april och det känns som våren är på väg på allvar! Äntligen! Påsken har passerat och för mig är det startskottet för våren. Jag vill ha ljusare runt mig och gula soliga färger. Ni har säkert tagit en massa härliga påskbilder som längtar efter att bli scrappade. Jag har letat fram en gammal bild på mig och min syster när vi var påskkärringar och scrappat den! Frossa i härliga färger och fina papper!
På Papp och Scrap bloggen kommer det att hända massor under april! Vi kommer bla. börja med  mini demonstrationer om olika tekniker och material. Det blir tävling, lo´s, kort, alter och en ny duktig gäst DT!

image359

Cardstock: Bazzil-Raw silk
Mönstrat papper: Die-cut printed cardstock
Dekorationer: Scrapworks shimmer shaps-Flowers, svart penna
Text: QK Abigail grande och QK Katie classic i självhäftande cardstock

Dagens tips: När du jobbar med många färger lägg svart under dekorationerna så framträder de mera!

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

Hoppas att ni får en skojig första april!! Kanske blir ni lite lurade? Kramar från Ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0