Jul i sikte

Ja, nu är det inte långt kvar till jul. Passar bra med lite ny inspiration då, tycker jag.

Jul i sikte

Den övre, vänstra julstjärnan (som är väldigt glittrig i verkligheten och som tillhör pappret), har jag skurit ut lite grann, så att det även fungerar som fotohörn.
De vita strecken upp i höger hörn, har jag ritat dit själv.
Vill också säga att fotot blivit lite suddigt i scanningen och ber om ursäkt för att inte det nedersta på LO'n syns (som bara är tom cardstock)

Cardstock: Bazzil
Papper: Best Creation Christmas Dots
Dekoration: Making Memories Page Pebbles som jag satt Making Memories Line Art Stickers under. Band.
Text: American Crafts Felt Stickers (typsnitt Pajamas)

Allt material finns i shoppen!

God jul på er och ett riktigt gott nytt år!
/ Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det bara sex dagar kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-19 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0